DAY ONE

Första inlägget dådå :) Tror stenhårt på den här bloggen och jag känner mig så peppad! Hoppas det håller i sig, det måste det. Jag har bestämt mig för att enbart dricka naturdiet shakes hela veckan ut. Dom där färdigblandade, såå mycket godare än dom som kommer i påsar - yuk! Så en hel vecka utan fast föda. It's gonna be tough! Men jag måste klara det :) Ser det som en kick-start. Nästa vecka införs fast föda så smått igen. Min plan är att ge mig på GI-metoden ännu en gång. Den funkar ju faktiskt, men då måste man ju hålla sig till den också. Inget fusk!

Dagens intag:
2 st naturdiet shakes, 180 kcal x2= 360 kcal
1 st 33cl coca cola-light= typ 1 kcal eller så?
All in all, 370 kcal. 

Motion:
Well, jag har cycklat en del. Vet inte var förbränningen hamnar på faktiskt... From nästa vecka (när jag har lite mer mat i kroppen och mer energi) ska jag börja ta en lång och snabb powerwalk om dagen. Sen får vi se hur det utvecklas. Man tröttnar ju om man bara håller på med en sak för länge! 

Vikt:
Avskyvärda 95kg

Nu är det bedtime! Tillbaks imorgon!
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0