MÅNDAG!

Hej och hå, måndag igen och det känns BRA! Känner inget sötsug alls trots helgens frosseri, vilket är otroligt skönt. Annars brukar det vara så att frosseriet bara fortsätter heela veckan ut. Men inte nu, nejnej :) Oh, känns verkligen som man är på G nu.

Dagen började med en morgonpromenix på 30 min, sen frukost i form av äggröra på 2 st ägg. Ett glas vatten på det. Sen blev det en vända till gymmet, var där ca 45 min. Man hinner ändå med rätt så mycket då. Jag gick först på bandet i 20 min sen blev det träning av ben och armar, typ. Jag är ju ingen sån som lyfter skrot direkt, haha =P Nu har jag precis ätit 1 dl lättyoghurt m. fibermüsli och nåra frysta hallon. Just det, ett knäckebröd på det med m. 2 skivor prästost. Är mätt som en plätt!

Kvällsmat blir en fullkornspaj m. spenat, fetaost och kikärtor =) Låter gott!

Just det! Jag har gått ner typ 5 kg!! =D Alltså, vår väg är ju en sån icke-digital så man ser inte så exakt...men typ 5 kg! Ska inte väga mig förrän på sön nu. En gång i veckan ska man ju väga sig har jag hört!

HÖRES! =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0