Fy

Blää, har syndat en hel del nu i helgen...både igår och idag. Nu precis as a matter of fact. Onyttigheter som intagits är följande: 2 st halvstora bitar ljus baguette m. kycklingröra, häägen-glass (ett halvt sånt pkt, lite mindre kanske), 70% choklad (typ 3 bitar), lite lösgodis och en magnum-glass. USCH. usch usch usch. Men det är inte lönt att hänga upp sig på, det är bara att gå vidare. Man kommer misslyckas ibland och när det händer så ska jag inte göra som jag alltid gjort annars, nämligen bara struntat i allt och fortsatt äta onyttigt skit. 

Har funderat på det här med lös hud efter viktminskning... väger ju ändå en del nu och man vill ju inte att det ska hänga sen, typ runt magen och så. Armarna te.x. Kan man få bort det med träning? Få fastare hud liksom, det borde man väl kunna få... Hur gör gravida kvinnor vars magar töjs nåt oerhört? Det måste gå!

På mån är det dags för mig att köpa träningskort. Får bli för gym och spinning, tror jag. Definitivt gym iaf. Känns skönt att det är på G nu. Nu ska jag bara hålla det också, men jag har inget val egentligen. Jag SKA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0