DAY TWO

Tjenixen! Har precis suttit och skrivit en komplett matlista tills imorgon. Då blir det storhandling av nyttiga, mumsiga GI-grejer! Jag är inte så förtjust i bönor tyvärr, vilket det är mycket av i GI-metoden, men vad fasiken. Man får gilla läget antar jag :) Finns ju mycket annat också. Jag har funderat lite på dom här naturdiet shakesen...vet inte om jag kommer fortsätta med dom efter idag, inte så här på heltid iaf. Känns dumt att handla hem massa mat imorgon och sen inte kunna röra det förrän på måndag. Ska ju ha hem en hel del grönsaker också som inte kan ligga för länge. Så, jag tror faktiskt GIandet får börja redan imorgon faktiskt! Men det känns bra, har hittat en hel del spännande recept. Ska försöka handla hem för en vecka i taget och skriva en slags matlista innan, med middagar för varje dag. Haha, frågan är om det kommer hålla. Men efter några veckor, då man kommit in i det, så är det väl lättare att bara sno ihop nåt snabbt utan en massa planering :) 

Imorgon ska jag även ut med min kära mor på shoppingtur (ja, shopping för hennes räkning inte för min) och då blir det väl att man äter ute någonstans. Men då är det sallad som gäller!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0