DAY TWO

Jag är mätt :) Underbara känsla! Och jag har ingen ångest över det för idag har enbart nyttiga grejer slinkit ner!

Dagens intag:
Frukost: 1 st naturdiet shake= 180kcal
Lunch: 1 portion pinjebiffar m. fetaostcreme och rostade grönsaker= hm, ca 360-370 kcal (lägger även in detta recept i en ny kategori där jag tänkt samla alla goda GI-recept!)
Kvällsmat: 1 st naturdiet shake= 180 kcal
Summa summarum: 730 kcal

Motion:
En hel del cykling, haha. I vanlig ordning. En långrunda med hunden dessutom.
Förbränningen hamnar väl på en 260 kcal all in all. 

Vikt: Ingen aning! Förmodligen kvar på 95kg, men jag har beslutat mig för att väga mig en gång i veckan.

Nåja, rätt bra dag. Vill bara komma igång med träningen också, typ gymma... Då känner man sig ännu duktigare. Hörs imorgon, take care ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0